صفر تا صد بهترین تصویر پروفایل ، عکس پروفایل چیست؟

عکس پروفایل شاد,عکس پروفایل زیبا,عکس پروفایل غمگین,عکس پروفایل عاشقانه,عکس نوشته,عکس پروفایل دخترونه,عکس پروفایل پسرونه,عکس پروفایل دخترانه,عکس پروفایل پسرانه,عکس پروفایل دختر,عکس پروفایل پسر,عکس پروفایل زن,عکس پروفایل مرد,عکس پروفایل بدون متن,عکس پروفایل شیک,عکس,عکس پروفایل خاص,عکس پروفایل جدید,Profile photos,عکس پروفایل خفن,عکس پروفایل خدا,عکس پروفایل طبیعت,عکس پروفایل فانتزی,عکس پروفایل سنگین,بهترین عکس پروفایل,فیلم پروفایل,کلیپ پروفایل,ویدئو پروفایل,گیف پروفایل,ویدیو پروفایل,پروفایل,u;s \v,thdg

بهترین عکس پروفایل چه ویژگی هایی دارد؟

برترین نوع تصویر پروفایل دخترانه و پسرانه، عکس از شانه به سر یا هدشات است! فراموش نکنید که عکس‌های هدشات عادی از سر و شانه تشکیل می‌شوند اما اگر عکس هدشات را به‌منظور نمایش در پروفایل برای گوشی و وب می‌گیریم رعایت موارد زیر ضروری است:
– اکثریت تصویر شامل صورت باشد
– دقت کنید که پروفایل‌ها معمولاً کوچک نمایش داده می‌شوند
– افراد به تماشای چهره شما مایل هستند نه چیز دیگری
– نه خیلی دور، نه خیلی نزدیک باشید
– اجازه دهید دیگران چهره شمارا ببینند اما عکس را شلوغ نکنید
برای نمایش بهترین تصویر پروفایل، ۶۰ درصد عکس به‌صورت – ۳۰ درصد به شانه و ۱۰ درصد به فضای خالی اختصاص یابد.

بدترین تصاویر پروفایل چه ویژگی هایی دارد؟

بدترین عکس‌های پروفایل شامل موارد زیر است:
– عکس‌های رازآلود یا مبهم
– آواتارهای کارتونی و فانتزی
– عکس‌های مورب نمایه
– نگاه با جدیت و مستقیم به دوربین
– عکس‌های هنری از نصف صورت
– عکس با عینک آفتابی و یا با متعلقات
– عکس‌های هواداری (مگر آنکه در آن زمینه فعالیت دارید)
– پروفایل‌هایی که به‌سرعت تغییر می‌کنند

عکس پروفایل تکی یا گروهی؟

واقعاً عکس گرفتن از علاقه‌ها – خوراکی‌ها – دوستان – خانواده و بچه‌ها برای تصویر نمایه بسیار وسوسه‌انگیز است، اما شما را تشویق به انجام این کار نمی‌کنیم تنها به یک دلیل، عکس پروفایل فقط درباره شما است. همواره توصیه می‌شود عکس‌های گروهی را برای پروفایل انتخاب نکنید زیرا پروفایل گروهی باعث می‌شود مردم شما را به سختی بشناسند.

عکس پروفایل چیست؟

همان عکس پروفایل جدید است که برای اکانت‌های (حساب کاربری) شبکه‌های اجتماعی – پیام‌رسان و یا کانال‌ها به‌منظور استفاده شخصی و تجاری انتخاب کرده‌اید شاید تعیین عکس به نظر ساده برسد اما این تصویر پروفایل یک جورایی هویت و شناسنامه شما در فضای مجازی است که دقیقاً بر زندگی واقعی شما تأثیرگذار است.

لبخند و تماس چشمی پروفایل

لبخند و تماس چشمی در گیرایی عکس‌های دخترانه و پسرانه بسیار تأثیرگذار است. محققان دریافتند چه از نگاه مردانه و چه از نگاه زنانه، مردم دنبال اشخاصی هستند که به ترتیب لبخند و نگاه بی‌پرده آن‌ها جذاب و جذاب‌تر است ازاین‌رو هنگام گرفتن عکس‌های پروفایل مطمئن شوید که لبخند می‌زنید و چشمان شما برق (فکر کردن به چیزی که به آن افتخار می‌کنید باعث درخشش چشمانتان خواهد شد) می‌زند.

قانون صفر تصویر پروفایل

قانون صفر، چیزی که هر عکاس، محقق و نظرسنجی بر آن اتفاق‌نظر دارد، چهره‌ها یک نوع تصویر منحصربه‌فرد و قدرتمند هستند و مهم‌ترین موضوع، عکس نمایه در مورد شما است بنابراین عکس پروفایل تنها باید به چهره شما اختصاص یابد. اطمینان حاصل کنید که صورت شما در مرکزیت تصویر قرارگرفته و همچنین تم و فضای عکس همانند زندگی واقعی به نظر می‌رسد.

پیشنهاد مطلب

#پیشنهاد مطلب: بهترین روش لینک سازی در تبلیغات رپورتاژ ، در تاریخ امروز, بهترین شیوه لینک گذاری در مطالب را در موارد زیر می توانید مشاهده کنید: بهتر است هنگام خرید رپورتاژ آگهی ۳ تا ۵ لینک در متن تبلیغاتی شما قرار بگیرد؛ به یک صفحه از سایت به هیچ عنوان دوبار لینک ندهید؛ لینک ها حتما فالو و پست شما یکتا یا بدون تکرار در وب باشد؛ افزایش طبیعت در لینک سازی سرعت پرش کلمات کلیدی را در گوگل چند برابر می کند؛ اعتبار سایت الویت خرید رپورتاژ آگهی باشد و الکسای سایت معیار دوم.

#پیشنهاد مطلب: خرید بک لینک ، پیوندها بک لینک به وب سایت شما می تواند باعث افزایش ترافیک ، افزایش اعتبار و کمک به رتبه بندی برند شما در موتورهای جستجو شود. به همین دلیل بسیار مهم است که ایجاد لینک به بخشی از برنامه SEO شما تبدیل شود.

پیوندسازی یک تکنیک سئو است که به خوانندگان کمک می کند وبلاگ ها و مقالات آموزنده را در اینترنت از طریق سایر صفحات وب بیابند و به مارک ها در مخزن عظیم محتوا که به صورت آنلاین در دسترس هستند کمک می کند.

  • ترافیک را به یک دارایی محتوا هدایت کرده و درآمد ایجاد کنید.
  • به موتور جستجو کمک کنید تا وب را پیدا کند و صفحه وب شما را رتبه بندی کند.در حالی که کاربر تنها بخشی از پیوند را می بیند ، موتور جستجو کل ساختار پیوند را می بیند و داده های مفیدی را از آن استخراج می کند.

جمع‌بندی بهترین عکس پروفایل

اگر هدف عکس گرفتن برای نمایش در پروفایل‌های کاربری شخصی است تقریباً همیشه باید به سراغ هدشات(headshot) بروید اما اگر عکس به‌منظور برند سازی و یا نمایه شرکت گرفته می‌شود، بدون شک به اهداف کسب‌وکار شما بستگی دارد قبل از عکس گرفتن این سوال را از خود بپرسید: اولین تصویری که می‌خواهم با آن به استقبال مشتری یا بازدیدکننده بروم چیست؟

منابع:

  • https://telegra.ph/profile-photos-07-18-2
  • https://www.pinterest.com/pin/586664288964293288/
  • https://www.codetools.ir/photos.html

 

اين مطلب 373 بار مشاهده شده است