ویژگی های قالب های نقاش: ریسپانسیو، مدرن، حرفه ای و استفاده از طراحی روز

قالب حرفه ای 128 برای بلاگفا

قالب حرفه ای 128

قالب حرفه ای 128 برای بلاگفا

قالب حرفه ای 128 برای بلاگفا، قالب حرفه ای با موضوع عمومی برای بلاگفا، قالب حرفه ای عمومی بلاگفا

توضیحات قالب

قالب حرفه ای و مدرن برای بلاگفا:

قالب حرفه ای 128 با طراحی شیک و مدرن خود برای سیستم بلاگفا آماده شده است. این قالب دارای رابط کاربری شیک و انیمیت شده ای می باشد. طراحی این قالب به صورت حرفه ای و مدرن انجام شده است و بکگراند قالب به صورت یک اسلایدر تمام صفحه است که قابلیت بکگراند متغیر را به قالب داده است.
 
 
هشدار: این قالب با وجود ویژگی های منحصربفرد خود دارای برخی محدودیت هاست. مثلا کدهای موزیک رایج در سطح وب روی قالب تا زمانی که روی صفحه امکانات سوئیچ نکنید اجرا نمی شوند.
 
هشدار: اگر از آن دسته کاربرانی هستید که عکس های زیادی روی وبلاگ خود بارگذاری می کنید و این عکس ها غالبا روی سرورهای آپلود عکس رایگان آپلود می شوند استفاده از چنین قالبی برای شما توصیه نمی شود.
 
هشدار: سرعت این قالب همانی است که در دمو مشاهده می کنید. این قالب جزو قالب های با حجم متوسط به بالا محسوب می شود و ممکن است به خاطر کند بودن عکس هایی که در پست های خود می گذارید و یا هر دلیل دیگری قدری کند و سنگین به نظر آید
 
هشدار: در انتخاب قالب ها دقت کنید و قالبی متناسب با محتوا و سبک مطلب گذاری وبلاگ خود انتخاب کنید.
  • هشدار: سرعت این قالب همانی است که در دمو مشاهده می کنید. این قالب جزو قالب های با حجم متوسط به بالا محسوب می شود و ممکن است به خاطر کند بودن عکس هایی که در پست های خود می گذارید و یا هر دلیل دیگری قدری کند و سنگین به نظر آید
  • در انتخاب قالب ها دقت کنید و قالبی متناسب با محتوا و سبک مطلب گذاری وبلاگ خود انتخاب کنید.
  • هشدار: اگر از آن دسته کاربرانی هستید که عکس های زیادی روی وبلاگ خود بارگذاری می کنید و این عکس ها غالبا روی سرورهای آپلود عکس رایگان آپلود می شوند استفاده از چنین قالبی برای شما توصیه نمی شود.
  • هشدار: این قالب با وجود ویژگی های منحصربفرد خود دارای برخی محدودیت هاست. مثلا کدهای موزیک رایج در سطح وب روی قالب تا زمانی که روی صفحه امکانات سوئیچ نکنید اجرا نمی شوند.

 

 
 تصویر پیش نمایش قالب حرفه ای 128 برای بلاگفا
نمايش: ۲۹۶۶۱