ویژگی های قالب های نقاش: ریسپانسیو، مدرن، حرفه ای و استفاده از طراحی روز

قالب حرفه ای 161 برای بلاگ بیان

قالب وبلاگ حرفه ای 161 برای بلاگ بیان، قالب خبری، سه ستونه، دوستونه و واکنش‌گرا

قالب حرفه ای 161 برای بلاگ بیان

قالب وبلاگ حرفه ای 161 برای بلاگ بیان، قالب خبری، سه ستونه، دوستونه و واکنش‌گرا

قالب وبلاگ خبری واکنشگرا با طراحی حرفه ای و نسخه های دوستونه و سه ستونه برای بلاگ بیان

این قالب در 3 نسخه تحویل شما خواهد شد

سرعت بارگذاری، ویژگی ها و امکانات قالب همانی است که در دمو مشاهده می کنید

قالب وبلاگ حرفه ای 161: خبری، سه ستونه، دوستونه، اسلایدر حرفه ای، واکنشگرا

قالب حرفه ای 161 یکی از قالب های واکنشگرای طراحی شده توسط سایت نقاش است که در نسخه‌های دوستونه و سه‌ستونه برای سرویس محبوب بلاگ بیان طراحی شده است. این قالب وبلاگ خبری به صورت کاملا سازگار با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است. این قالب برای وبلاگ‌های خبری و اطلاع‌رسانی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. قالب رسمی سایت دکتر قالیباف از روی این قالب ایجاد شده است.

قالب خبری 161 را می‌توانید در نسخه‌های متفاوت دوستونه و سه‌ستونه دریافت نمایید. اسلایدرهای این قالب کاملا ریسپانسیو و واکنش‌گرا بوده و می‌توانید آنها را برای مدیریت حرفه‌ای تر وب خود مورد استفاده قرار دهید.

اسلایدرهای این قالب را می‌توان با اعمال تغییراتی از طریق تعریف نشانه در بخش تنظیمات پیشرفته بلاگ بیان به پست‌ها متصل کرد. برای اتصال اسلایدرها به نشانه‌ها با ما در تماس باشید. لازم به ذکر است متصل کردن اسلایدرها به نشانه‌ها جزو پشتیبانی رایگان محسوب نمی‌شود. 

قالب وبلاگ خبری سه ستونه 161 برای بلاگ بیان

 

هشدار: قبل از خرید این قالب برای بلاگ بیان، شما باید امکان درج اسکریپت را از طریق پنل بلاگ بیان خریداری کرده باشید و این امکان برای شما فعال باشد. شما می توانید این امکان را از طریق پنل بلاگ بیان خود و منوی امکانات و ابزارها > امکانات اختیاری > امکان استفاده از جاوا اسکریپت خریداری نمائید. 
 
هشدار:  چنان چه این قالب را خریداری کنید و قابلیت امکان استفاده از جاوا اسکریپت برای پنل بلاگ بیان شما فعال نباشد مسئولیتی متوجه نقاش نخواهد بود.
 
 
نمايش: ۲۹۵۹۹