ویژگی های قالب های نقاش: ریسپانسیو، مدرن، حرفه ای و استفاده از طراحی روز

قالب حرفه ای امام علی برای بلاگ بیان

قالب حرفه ای امام علی

قالب حرفه ای امام علی برای بلاگ بیان

قالب حرفه ای امام علی برای بلاگ بیان، قالب حرفه ای با موضوع مذهبی برای بلاگ بیان، قالب حرفه ای مذهبی بلاگ بیان

این قالب در 4 نسخه تحویل شما خواهد شد

سرعت بارگذاری، ویژگی ها و امکانات قالب همانی است که در دمو مشاهده می کنید

قالب حرفه ای امام علی علیه السلام با طراحی شیک و ریسپانسیو برای سیستم بلاگ بیان ارائه شده است. این قالب در نسخه های دوستونه و سه ستونه ارائه شده است. ریسپانسیو بودن این قالب به معنای سازگاری آن با گوشی های هوشمند و تبلت هاست. 

این قالب حرفه ای دارای اسلایدرهای حرفه ای متعددی است که امکان مدیریت حرفه ای تر وب را در اختیار کاربر قرار می دهند.  اسلایدر اصلی قالب در دو نسخه به صورت اسلایدر پیشرفته چندلایه کار و طراحی شده است و در دو نسخه دیگر نیز اسلایدر اصلی قالب به صورت اسلایدر معمولی و ساده تر ارائه شده است.

هشدار: قبل از خرید این قالب برای بلاگ بیان، شما باید امکان درج اسکریپت را از طریق پنل بلاگ بیان خریداری کرده باشید و این امکان برای شما فعال باشد. شما می توانید این امکان را از طریق پنل بلاگ بیان خود و منوی امکانات و ابزارها > امکانات اختیاری > امکان استفاده از جاوا اسکریپت خریداری نمائید.
 
هشدار:  چنان چه این قالب را خریداری کنید و قابلیت امکان استفاده از جاوا اسکریپت برای پنل بلاگ بیان شما فعال نباشد مسئولیتی متوجه نقاش نخواهد بود.

قالب حرفه ای مذهبی بلاگ بیان با موضوع امام علی (ع)، قالب مذهبی بلاگ بیان با موضوع حضرت علی علیه السلام، قالب مذهبی سه ستونه با طراحی ریسپانسیو برای بلاگ بیان

 
 تصویر پیش نمایش قالب حرفه ای امام علی برای بلاگ بیان
نمايش: ۲۹۴۰۱