ویژگی های قالب های نقاش: ریسپانسیو، مدرن، حرفه ای و استفاده از طراحی روز

قوانین ارائه خدمات قالب نقاش

توجه: سفارشی سازی قالب ها، تغییر در بخش های مختلف قالب ها، ارائه راهنمایی و آموزش برای تغییر و سفارشی سازی قالب ها جزو پشتیبانی قالب ها محسوب نمی شود.

قبل از ادامه فرایند خرید حتما مطالب زیر را مطالعه کنید

کاربر گرامی! از این که یکی از قالب های نقاش را انتخاب کرده اید از شما سپاسگذاریم. قبل از ادامه فرایند خرید لازم است تا نکاتی را متذکر شویم:

 همه قالب های نقاش تست شده هستند

قالب های حرفه ای این سایت با مرورگرهای روبه انقراض قدیمی سازگار نیستند!

برخی از اسکریپت ها و کدهایی که به وبلاگ خود اضافه می کنید باعث تداخل در اجرای این قالب ها می شوند

از آن جایی که همه قالب های سایت تست شده هستند سایت نقاش هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از قالب ها و کدها، تغییر دادن آنها و نیز استفاده از کدها و اسکریپت های دیگری که باعث بروز مشکل برای قالبها گردند ندارد

راهنمای استفاده از قالب های حرفه ای را مطالعه کنید: اینجا را کلیک کنید.

 
هشدار: در مورد قالب های بلاگفا تنها نسخه صفحه اصلی قالب تحویل شما می شود و نسخه صفحه آرشیو قالب مورد تعهد ما نمی باشد

مهم

هزینه ای که سایت نقاش از شما دریافت می کند تنها در قبال ارائه کد به شماست و هز ینه ای بابت سروری که منابع قالب روی آن قرار دارد از شما دریافت نمی کند با این حال نقاش نسبت به عملکرد درست و پایداری هاست و سروری که اطلاعات قالب خریداری شده روی آن قرار دارد متعهد می باشد ولی در صورتی که کاربری از سروری که نقاش استفاده از آن را به صورت رایگان در اختیار او قرار داده است رضایت نداشته باشد می تواند با پرداخت هزینه مربوطه و ارائه تعهد مبنی بر استفاده غیر تجاری از کد قالب و منابع آن، منابع قالب را دریافت کرده و روی هاست و فضای شخصی خود قرار دهد.
به یاد داشته باشید که شما تنها هزینه در اختیار گرفتن کد را پرداخت می کنید و هزینه ای بابت سرور قالب ها از شما دریافت نمی شود.
معنای حقوقی این حرف این است که شما صرف دریافت این کد باید مبلغی را به نقاش پرداخت نمائید و این کد صرفا برای مقاصد شخصی در اختیار شما قرار داده می شود.

محصولی که مشتری از ما خریداری می کند، “حق استفاده” از کد قالب هست و نه تمامی حقوق مادی و معنوی آن. اعتبار حق استفاده از قالب حداکثر یک سال از زمان خرید “حق استفاده” می باشد ولی در صورتی که سرور قالب ها فعال باشد و فعالیت سایت ادامه داشته باشد در صورتی که کماکان به کد قالب دسترسی داشته باشید می توانید از آن در وبلاگ یا سایت خود استفاده نمایید . یعنی اگر درست همان روز خرید شما فعالیت سایت متوقف شود نهایتا تا یک سال بعد از توقف احتمالی فعالیت های سایت ما شما می توانید از کد قالب استفاده نمایید هر چند در این مدت فروش قالب متوقف شده باشد.

به خاطر تست شده بودن قالب ها، امکان عودت وجه پرداختی به هیچ وجه وحود ندارد.

تست شده بودن قالب ها به معنای بی عیب و نقص بودن آنها نیست زیرا هیچ کسی در هیچ زمینه ای نمی تواند ادعای ارائه یک کار بی عیب و نقص داشته باشد و سایت نقاش نیز این قاعده مستثنی نیست.

همه قالب های حرفه ای سایت نقاش جزو قالب های با حجم متوسط به بالا محسوب می شوند.

قالب خریداری شده توسط شما طبق قوانین سیستم های وبلاگدهی ایجاد شده اند و هیچ کدام از قوانین مدون آنها را نقض نکرده اند

این قالب ها حاوی تبلیغات سایت های دیگر نیستند و کدهای غیرمجاز در آنها استفاده نشده است

سایت نقاش هیچ تضمینی در قبال پذیرش یا عدم پذیرش این کد توسط سایت پذیرنده  کد قالب نمی دهد و در قبال حذف یا تغییر احتمالی آن توسط سایت پذیرنده قالب در آینده مسئولیتی را متوجه خود نمی بیند

پس در خرید خود دقت لازم را مبذول نمایید، زیرا وجه پرداختی شما فقط برای دریافت کدی است که سایت نقاش آن را تولید کرده است و خود را مالک تمام حقوق مادی و معنوی آن می داند، به عبارت دیگر سایت نقاش فقط کد را در اختیار شما قرار می دهد و در قبال سیاست های سایت پذیرنده قالب در پذیرش یا عدم پذیرش این کد ضمانتی را نداده و هزینه ای را که دریافت می کند تنها در ازای در اختیار قرار دادن آن برای شماست

وجه پرداختی فقط برای خریدهایی قابل برگشت می باشد که سایت پذیرنده قالب در فاصله زمانی 24 ساعت بعد از انجام خرید از پذیرش و قبول کد خودداری نماید. 

در صورتی که سایت پذیرنده قالب، در این فاصله زمانی (یعنی 24 ساعت بعد از خرید) قالب را قبول کرد و بعدا اقدام به حذف آن نمود هیچ مسئولیتی متوجه سایت نقاش نبوده و مبلغ پرداختی به هیچ وجه قابل برگشت نمی باشد. به عبارت دیگر اگر سایت پذیرنده قالب حتی یک بار اقدام به پذیرش کد خریداری شده کرد و در زمان های آتی با تغییر سیاست های خود اقدام به حذف آن کرد، هیچ مسئولیتی متوجه سایت نقاش نخواهد بود.

سایت نقاش خود را ملزم به رعایت اصل امانت داری می بیند و هیچ تغییری را بدون اطلاع کاربران روی ظاهر قالب ها و یا کدهای به کار رفته در آنها انجام نمی دهد

● سرعت بارگذاری قالب ها همانی هست که در دمو مشاهده می نمائید. اگر بعد از گذاشتن کد قالب روی وبلاگ خود سرعت متفاوت تری را مشاهده کردید علت آن مربوط به پست ها،مطالب، عکس هایی که در پست های خود اضافه کرده اید و یا هر منبع درخواستی از اینترنت دیگری است که خود شما به وبلاگ خود اضافه کرده اید

در صورتی که سایت پذیرنده قالب (یعنی سیستم وبلاگدهی شما، مانند بلاگفا) هرگونه تغییری روی قالب انجام دهد و یا آن را با یکی از قالب های پیش فرض خود جایگزین نماید، سایت نقاش هیچ مسئولیتی را در قبال این اقدامات بر عهده نمی گیرد.

پس از اتمام فرایند خرید شما تنها نسخه ای از کد درخواستی را دریافت خواهید کرد که دموی آن را مشاهده کرده اید و دریافت این کد به معنای اتمام فرایند خرید می باشد.

کاربر کد قالب را با امکانات و ویژگی های فعلی آن دریافت می کند و نمی تواند بعد از خرید ادعایی در مورد افزایش یا کاهش امکانات داشته باشد و چنان چه قصد تغییر امکانات و ویژگی های آن را داشت اجرای آنها بر عهده خود او خواهد بود.

کاربر در تغییر، سفارشی سازی و ویرایش آن به هر نحو آزاد است و چنان چه میزان تغییرات اعمالی به حدی باشد که باعث تغییر ماهیت کد نگردد کاربر نمی تواند آن را برای مصارف تجاری مورد استفاده قرار دهد. منظور از مصارف تجاری ارائه قالب در قبال دریافت پول به دیگران است.

کاربر متعهد می شود که کد را تنها برای استفاده شخصی مورد استفاده قرار دهد و از ارائه رایگان آن به غیر و یا دریافت مبلغ در قبال ارائه آن به دیگران خودداری کند.

نقاش هر قالب را تنها برای همان سیستم وبلاگدهی پشتیبانی خواهد کرد که کد را برای آن سیستم نوشته باشد. نقاش مسئولیتی در قبال ادعای برخی از سیستم های وبلاگدهی برای قابل استفاده بودن قالب های سیستم های دیگر در آن سیستم ندارد زیرا سیستم ترجمه قالب آنها را نقاش تولید نکرده است تا در قبال آنها مسئولیتی داشته باشد. دقت داشته باشید هر قالب را تنها برای سیستمی مورد استفاده قرار دهید که قالب اختصاصی آن سیستم موجود باشد.

نقاش کد ارائه شده را حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه پشتیبانی خواهد کرد وبعد  از این مدت در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات سرورها، شما میتوانید کماکان از قالب استفاده کنید اما نقاش پاسخگوی مشکلات شما در خصوص قالب ها نخواهد بود.

نقاش تنها قالب را در اختیار شما قرار می دهد و این که محتوای وب شما کی ایجاد شده است و به چه شکل و نحوی در موتورهای جستجو ایندکس شده است ارتباطی به نقاش ندارد و نقاش پاسخگوی هیچ ادعایی در این زمینه نخواهد بود.

سایت نقاش نسبت به موارد زیر متعهد می شود:
» هزینه ای که سایت نقاش از شما دریافت می کند تنها در قبال ارائه کد به شماست و هز ینه ای بابت سروری که منابع قالب روی آن قرار دارد از شما دریافت نمی کند با این حال نقاش نسبت به عملکرد درست و پایداری هاست و سروری که اطلاعات قالب خریداری شده روی آن قرار دارد متعهد می باشد ولی در صورتی که کاربری از سروری که نقاش استفاده از آن را به صورت رایگان در اختیار او قرار داده است رضایت نداشته باشد می تواند با پرداخت هزینه مربوطه و ارائه تعهد مبنی بر استفاده غیر تجاری از کد قالب و منابع آن، منابع قالب را دریافت کرده و روی هاست و فضای شخصی خود قرار دهد.
» سایت نقاش تنها مسئول کدی است که هنگام تکمیل فرایند خرید تحویل می گیرید و هرگونه کد دیگری که توسط کاربر یا سایت پذیرنده به قالب اضافه گردد و یا از آن کم شود مورد تعهد نقاش نیست

مواردی که سایت نقاش نسبت به آنها هیچ گونه تعهدی ندارد:
» سایت نقاش هیچ مسئولیتی در قبال اختلالات سرور سایت پذیرنده قالب ندارد
» سایت نقاش هیچ مسئولیتی در قبال اختلالات شبکه اینترنت ندارد و هر گونه اختلالی که باعث عدم کارکرد درست قالب ها گردد و علت آن مشکلات عمومی شبکه اینترنت باشد خارج از تعهدات سایت نقاش می باشد. سیستم سایت دارای مانیتورینگ لحظه ای و هم اکنون از اپ تایم 99 درصد برخوردار می باشد ، اختلالات اینچنین با توجه به آنکه روزانه هزاران کاربر نیز در حال استفاده از قالب های نقاش هستند مربوط به Cash ، مرورگر ، تنظیمات برخی فیلتر شکن ها و یا مشکلاتی در سرویس دهنده اینترنت کاربران رخ می دهد که می توانید از طریق پشتیبانی ISP خود آن را بررسی و نسبت به رفع موارد دسترسی اقدام نمایید.
» سایت نقاش در قبال تغییراتی که توسط خود کاربر یا سایت پذیرنده قالب روی آن انجام گیرد هیچ مسئولیتی بر عهده نمی گیرد
» هرگونه تغییری که توسط سایت پذیرنده قالب روی آن انجام گیرد و یا تعویض احتمالی قالب با قالب دیگری توسط سایت پذیرنده مورد تعهد سایت نقاش نمی باشد و هیچ حقی را متوجه خریدار نمی کند
» در صورت بروز هر گونه حادثه غیرمترقبه و سایر عوامل خارج از اختیارات طرفین از قبیل جنگ ، اعتصاب ، اغتشاش عمومی ، صاعقه ، آتش سوزی ، زلزله ، سیل ، اثرات موضعی خورشید بر روی ماهواره ها ، وضع قوانین و مقررات و دستورالعمل های دولتی ، قطع خطوط مخابراتی شهری ، تحریم ، هیچگونه مسئولیتی در قبال قطع سرویس و نیز سایر موارد تا زمان رفع حوادث غیر مترقبه متوجه طرفین نمی باشد بدیهی است در صورت بازگشت اوضاع به حالت عادی و در اولین زمان ممکنه نسبت به انجام تعهدات اقدام خواهد شد و طرفین حق هر گونه ادعایی نسبت به یکدیگر را از خود سلب می نمایند .

 

تمامی قوانین و مفاد توافق نامه سایت نقاش و مشتریان در این صفحه منتشر و به‌روز رسانی می‌شود. از آنجایی که این تغییرات ‌می‌تواند تغییرات محدود در برخی از قوانین تا تغییر کل محتوای توافقنامه را دربر گیرد، به کاربران گرامی توصیه ‌می‌شود در فواصل زمانی مناسب، بخش قوانین سایت را مرور نمایند تا در جریان تغییرات احتمالی قرار گیرند. بدیهی است کاربران ملزم به رعایت قوانین این توافقنامه و تمامی تغییرات در مفاد آن بوده و در صورت نقض قوانین هیچگونه عذری از طرف کاربر، از جمله عدم اطلاع از قوانین و یا تغییرات انجام شده، پذیرفته نخواهد بود.

 

ادامه فرایند خرید به معنای قبول مطالب مطرح شده در بالا توسط کاربر است.

 

 
نمايش: ۲۸۴۶۴۸۹