ویژگی های قالب های نقاش: ریسپانسیو، مدرن، حرفه ای و استفاده از طراحی روز

قالب حرفه ای 126 برای بلاگ بیان

قالب حرفه ای 126

قالب حرفه ای 126 برای بلاگ بیان

قالب حرفه ای 126 برای بلاگ بیان، قالب حرفه ای با موضوع مذهبی برای بلاگ بیان، قالب حرفه ای مذهبی بلاگ بیان

این قالب در 7 نسخه تحویل شما خواهد شد

سرعت بارگذاری، ویژگی ها و امکانات قالب همانی است که در دمو مشاهده می کنید

قالب حرفه ای مذهبی بلاگ بیان:

قالب حرفه ای 126 با تم مذهبی و عاشورایی خود برای سیستم بلاگ بیان آماده شده است. این قالب به صورت واکنش گرا (ریسپانسیو) طراحی شده است و دارای رابط کاربری شیک و مدرنی می باشد. 

در طراحی این قالب از عکس های کربلا استفاده شده است. این قالب دارای یک اسلایدر عریض و چندین اسلایدر دیگر است که امکان مدیریت حرفه ای وب را در اختیار کاربر قرار می دهند.

هشدار: قبل از خرید این قالب برای بلاگ بیان، شما باید امکان درج اسکریپت را از طریق پنل بلاگ بیان خریداری کرده باشید و این امکان برای شما فعال باشد. شما می توانید این امکان را از طریق پنل بلاگ بیان خود و منوی امکانات و ابزارها > امکانات اختیاری > امکان استفاده از جاوا اسکریپت خریداری نمائید. چنان چه امکان درج اسکریپت برای وب شما فعال نیست می توانید نسخه های بتای این قالب یعنی نسخه شماره 5 و نسخه شماره 6  را که فاقد هرگونه اسکریپتی می باشند مورد استفاده قرار دهید. در بین نسخه های فعلی این قالب نسخه شماره 5 و 6 فاقد اسکریپت می باشند.

هشدار:  چنان چه این قالب را خریداری کنید و قابلیت امکان استفاده از جاوا اسکریپت برای پنل بلاگ بیان شما فعال نباشد تنها می توانید از نسخه های شماره  5 و 6 این قالب استفاده کنید و برای استفاده از نسخه های دیگر مسئولیتی متوجه نقاش نخواهد بود.

 
 تصویر پیش نمایش قالب حرفه ای 126 برای بلاگ بیان
نمايش: ۲۹۱۸۷